مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی در کرمانشاه

تعمیرات انواع

ماشین لباسشویی

ماشین ظرفشویی

کولر گازی

یخچال و فریزر

www.arajiservice.ir

پشتيباني عالي

بهترين كيفيت

بهترين قيمت

تعمير لباسشويي در كرمانشاه

امروزه در كمتر خانه اي ماشين لباسشويي وجود ندارد، ماشين لباسشويي جز جدايي ناپذيري از زندگي روزمره مان شده است و هر روز با پيشرفت صنعت و تكنولوژي لباسشويي ها هم پيشرفت ميكنندو روز به روز پيچيده تر ميشوند . و با پيجيده تر شدنشان خرابي آنها نيز بيشتر شده و تعميرات انها نيز پيچيده تر شده و نياز به فرد متخصص بيش از قبل احساس ميشود !!چرا كه لباسشويي ها نيز هر روز گران تر ميشوند وبايد با دقت و احتياط لازم تعميرات آنها نيزصورت گيرد.(تعمير لباسشويي در كرمانشاه)

در ادامه با ما باشيد تا شما را با مواردي آشنا كنيم تا لباسشوييتان كمتر خراب شود و همچنين نحوه تماس با ما براي شما ذكر شود ، پس با ما همراه باشيد

تعمیر ماشین لباسشویی دركرمانشاه توسط مركز تعميرات  ” Arajiservice ”   ” تعميرات لباسشويي در كرمانشاه در منزل ” در محل شما عیب یابی و تعمير ميشود بدون اينكه نياز باشد حتي از خانه تان بيرون بياييد . و هزينه اضافي وانت و كارگر و حمل ونقل و حتي امكان آسيب و مخدوش شدن لباسشويي وجود داشته باشد .

تعميرات لباسشويي در كرمانشاه در منزل

شماره تماس: 091856893**

تيم Arajiservice با بيش از 30 سال سابقه كار در انواع برند ها و لباسشويي ها وكليه لوازم خانگي به شما اطمينان ميدهد كه هر مشكلي كه داشته باشد لباسشوييتان تعمير خواهد شد و حتي اگر پيش چند تعمير كار برده ايد و ديگر از تعمير آن خسته شده و ميخواهيد يك دستگاه ديگر بخريد بايد بگوييم دست نگه داريد و تعمير آنرا به ما بسپاريد و خيالتان را راحت كنيد.

هزينه تعمير لباسشويي در كرمانشاه در منزل

هزينه تعميير لباسشويي در كرمانشاه چقدر است ؟ با توجه به مشكل دستگاه هزينه آن ميتواند متفاوت باشد و همينطور با توجه به نوسانات بازار  و قيمت قطعات نيز متغيير بوده و و بايد به روز از قيمت آن مطلع شد.

شماره تماس: 093931997**

تا اطلاع ثانوی از پذیرش هرگونه سرویس معذوریم 

مشكلات عمده لباسشويي

عمده ترين مشكلات لباسشويي عبارتند از:


روشن نشدن ماشين لباسشويي:

يكي از متداول ترين اشكالاتي كه مردم با آن در گير هستند اينست ماشين لباسشويي خود را صحيح وسالم خاموش كردند اما دفعه بعدي كه آمدند لباسشويي خود را روشن كنند با صحنه ناراحت كننده ايي روبرو شده اندو هرچه تلاش كرده اند موفق نشده اند لباسشويي خود را روشن كنند . اما مواردي هست كه ميتوانيد خود برسي كرده و مشكل را حل نماييد كه عبارتند از :
برسي اينكه آيا پريز برق دارد يا خير ؟ ميتوانيد يك وسيله ديگر مانند سشوار يا اتو را به همان پريز وصل كرده تا ببينيد برق دارد يا خير ؟ اگر برق دارد پس مشكل از جاي ديگه ايست .
مرحله 2 :بايد ببينيد آيا سيم لباسشويي از جايي آسيب نديده است؟ مثلا بعضي مواقع سيم آن بجايي گير كرده است يا بر اثر لرزش دستگاه باعث مخدوش شدن سيم لباسشويي شده است ،اگر برسي كرديد و ديديد باز هم مشكل حل نشد ميتوانيد باشماره *** تماس حاصل فر ماييد

تعمير لباسشويي در كرمانشاه

عدم تخليه آب لباسشويي

تخليه نشدن آب ماشين لباسشويي يكي ديگر از مشكلات متداوليست كه كاربران با آن درگيرند ، اما ميتواند براحتي حل شود ، كاري كه شما بايد انجام دهيد اينست كه فيلتر ماشين لباسشويي را باز كرده
و تميزش كنيد . بسياري مواقع ممكن است كبريتي يا سوزني يا سكه اي وارد آن شده باشد و باعث انسداد آن شده باشد
نكته اي كه بايد حتما به ان دقت كنيد اينست كه حتما قبل از وارد كردن لباس ها حتما آنها را چك كرده.(تعمير لباسشويي در كرمانشاه در منزل)

خريد پمپ لباسشويي

عدم ورود آب به لباسشويي

اگر ديدي به هردليلي آب وارد لباسشويي نميشود اول از همه برسي كنيد كه آيا فشا آب خوب هست يا خير ؟ بسياري مواقع عدم ورود آب به لباسشويي ناشي از كم فشار بودن آب شهري ميباشد كه در اينصورت بايد از
پمپ هاي آب خانگي استفاده كنيد . اما اگر فشار آب مشكلي نداشتبايد ببيند شيرآب ورودي بست نباشد . و اگر بازهم درست نشد بايد با تماس حاصل نماييد تا در سريع ترين زمان مشكلتان حل شود.

شماره تماس:09393199***

تا اطلاع ثانوی از پذیرش هرگونه سرویس معذوریم 

گرم نشدن آب لباسشويي

گرم نشدن آب ماشين لباسشويي ميتواند به دلايل مختلفي باشد مثلا مشكل در هيتر يا تايمر يا برد لباسشويي و اين مورد يك مظكل تخصصي بوده و حتما بايد با سرويسكاران ما تماس حاصل نماييد تا مشكلتان حل شود.
ارور هاي مختلف در ماشين لباسشويي

فروش قطعات لوازم خانگي

خرابي برد لباسشويي

اين مورد نيز يك مشكل تخصصي بوده و بايد با سرويسكاران تماس حاصل فرماييد تا مشكتان در سريعترين زمان حل شود از عمده ترين دلايل خرابي برد لباسشويي ميتواند ناشي از نوسان هاي برق يا شستشو هاي خانم ها باشد كه آب بروي برد لباسشويي ريخته و باعثآسيب آن ميشود.

شماره تماس: 

نچرخيدن آبكش لباسشويي و يا صداي زياد آن

نچرخيدن آبكش لباسشويي به دلاليل متعددي ميتواند بوجود آمده باشد مثلا خرابي بلبرينگ هاا – سه شاخه لباسشويي – تسمه – موتور – برد يا تايمر .

نشتي لباسشويي

نشتي هم بدلايل زيادي مانند پوسيدگي شلنگك ها اسيب ديگ لباسشويي و…. ميت.اند ايجاد شود

باز نشدن درب لباسشويي

يكي ديگر از متداول ترين مشكلاتي كه مردم با آن سروكار دارند اينست كه ميخواهند در لباسشويي هخود را باز كنند اما موفق نميشوند . و دليل آنهم اينست كه زودتر از موعد درب لباسشويي را باز ميكنند و باعث خرابي ميكروسوييچ ميشوند . و بسيار مهم است كه بعد از اتمام
كار لباسشويي 5 دقيقه صبر نماييد بعد درب آنرا باز كنيد .

شماره تماس: 

تيم Arajiservice افتخار دارد تا با بهترين تعمير لباسشويي در كرمانشاه را براي همشهريانش فراهم آورده تا بصورت آنلاين بتوانند بهترين خدمات را د ر سريع ترين زمان ممكن براي آنان فراهم كند .

جهت ثبت سفارش هم اكنون ميتوانيد با شماره :تماس حاصل فرماييد تا در اسرع وقت مشكل خود را برطرف نمايد (تعمير لباسشويي در كرمانشاه ).

دلايلي كه مشتريان ما را انتخاب كرده اند و رضايت مند بوده اند:

بهترين قيمت و بهترين كيفيت
تعمير در محل انجام خواهد شد و نيازي به حمل و نقل دستگاه نخواهد بود
سرعت در انجام سرويس ها
با هربار استفاده از خدمات ما از تخفيف هاي مشتريان ويژه ما بهره مند خواهيد شد
راحتي در ارسال سفارش تنها با يك تلفن
گارانتي خدمات

لازم بذكر است كه ما افتخار داريم اعلام كنيم چنان به كيفيت خدمات مان اعتماد داريم كه براي شما عزيزان خدمات خود را تضمين كرده و خيال شما را ازين بابت راحت كنيم.

همچنين برآن شديم تا رفاه حال مشتريان را افزايش داده تا به راحتي و فقط با شماره گيري شماره: تمام كار را انجام دهيد .
تمام افتخار ما و تبليغات ما رضايت مشتريان ماست و ما تمام توان خود را بكار بسته تا بهترين خدمات را به شما ارزاني داريم .