دستگاه طاقه بر

دستگاه طاقه بر چیست؟

دستگاه طاقه بر دستگاهی است برای بریدن  طاقه پارچه هایی با اندازه های گوناگون   در جنس های مختلف در صنایع متفاوت .  با دستگاه طاقه بر بسیاری از کار ها آسان تر شده و سرعت کار بسیار بالاتر میرود .همچنین دقت کار را بالاتر برده و هدر رفت پارچه را کاهش میدهد.

دستگاه طاقه بر دارای انواع گوناگونی می باشد که در اندازه فیزیکی ، قدرت موتوری  و گیربکسی و نوع برش با یکدیگر متفاوت هستند . کاربرد این دستگاه در صنایع مختلف از قبیل کارگاه های خیاطی ، تولید ماسک و…. میباشد .

جزییات فنی:

اندازه :
قدرت موتور :
وزن :
رنگ:

کارخانه OGT مفتخر است که میتواند مشکلی از مشکلات هموطنانمان را حل کرده و دستگاه طاقه بر را با بهترین کیفیت تولید نماید و  با بهترین/ کمترین  قیمت شما میتوانید از خود کارخانه  تهیه کنید و از ورود هرگونه واسطه و افزایش قیمت جلوگیری نمایید

همچنین میتوانید از ضمانت کارخانه برای این دستگاه بهره مند شوید .

طرز کار با  دستگاه طاقه بر به چه طریق است؟

نحوه کار کردن با دستگاه طاقه بر بسیار ساده بوده و موقع راه اندازی آموزش داده میشود   بطور کلی باید اهرم تیغه را  بگونه ای فشار داد تا پارچه بریده شود.

آیا موقع کار کردن با دستگاه طاقه بر باید احتیاط کرد؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت “بلی” .طبیعتاً موقع کار با هر دستگاهی باید جوانب احتیاط را رعایت کرد و دستگاه طاقه بر هم از بقیه دستگاه ها مستثنا نیست. و باید موقع کار با آن موارد احتیاط لازم را رعایت کرد .زیرا این دستگاه تیغه ای برای برش پارچه دارد که بسیار تیز بوده  وباید احتیاط لازم صورت گیرد.

جهت سفارش و اطلاعات بیشترکافیست با شماره 09185689390 تماس حاصل فرمایید.

آدرس کارخانه: کرمانشاه ، شهرک صنعتی سنقر

ارسال به سراسر کشور

از وبسایت دکوراسی : www.decorasee.ir محصولات دکوری و تزینی دیدن فرمایید